ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie uprawnień diagnosty - zmiana 21.02.2017Drukuj informacjęSprawa: Wydanie uprawnień diagnosty - zmiana 21.02.2017

Szczegóły informacji

Wydanie uprawnień diagnosty - zmiana 21.02.2017

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Komunikacji i Transportu

Ogłoszono dnia: 2015-09-17 08:42:46

Termin załatwienia

Niezwłocznie od daty złożenia wniosku pod warunkiem przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów.

Osoba kontaktowa

Wojciech Bober - inspektor Wydział Komunikacji i Transportu

Miejsce załatwienia

13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Ul. Rynek 1
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek: 7.15 – 15.15

Telefon kontaktowy

tel. 56 4724213, faks 56 4724213

Adres e-mail

transport@powiat-nowomiejski.pl

Sposób załatwienia

1.    Upoważnienie diagnosty do wykonywania badań technicznych pojazdów.
2.    Niezwłocznie, nie później niż  ciągu 30 dni od daty otrzymania wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 60 dni (zgodnie z k.p.a.)
 

Miejsce odbioru

ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o wydanie uprawnień diagnosty,
  2. Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego wykształcenia technicznego,
  3. Dokument potwierdzający posiadanie wymaganej praktyki w stacji obsługi pojazdów lub w zakładzie (warsztacie) naprawy pojazdów na stanowisku naprawy lub obsługi pojazdów,
  4. Zaświadczenie potwierdzające zdanie egzaminu kwalifikacyjnego,
  5. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dla diagnostów,
  6. Dowód wpłaty opłaty skarbowej,
  7. Dowód tożsamości – do wglądu.

Czas realizacji

Niezwłocznie od daty złożenia wniosku pod warunkiem przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów.

Opłaty

Opłata skarbowa – 48 zł
Art. 1 ust 1 pkt. 1 lit. a) i b) Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej oraz cz. III pkt. 13 -2 załącznika do niniejszej ustawy.
Opłatę skarbową należy wnieść w momencie składania wniosku – zgodnie z art. 6 ustawy o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. 2016 poz. 1827).
Opłata skarbowa – zapłata w Kasie Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim w formie przelewu na rachunek bankowy numer 60 1020 3583 0000 3202 0011 3100, opłata 48,00zł.
 

Tryb odwoławczy

Od decyzji stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem Starosty Nowomiejskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania.

Uwagi

Dowodem tożsamości jest dowód osobisty lub aktualne zaświadczenie z ewidencji ludności o stałym meldunku wraz z numerem ewidencyjnym PESEL.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128 ze zm.),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1827),
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dni 28 listopada 2014 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania diagnostów oraz wzorów dokumentów z tym związanych (Dz. U. 2014 poz. 1836).
     
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony