ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Oferta cenowa na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacja inwestycji „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1299N gr.woj.(Brodnica)-Krotoszyny –Jamielnik-dr nr 1333N(Radomno) na odcinku przez wsie Bielice i Krotoszyny”.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Oferta cenowa na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacja inwestycji „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1299N gr.woj.(Brodnica)-Krotoszyny –Jamielnik-dr nr 1333N(Radomno) na odcinku przez wsie Bielice i Krotoszyny”.

Szczegóły informacji

Oferta cenowa na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacja inwestycji „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1299N gr.woj.(Brodnica)-Krotoszyny –Jamielnik-dr nr 1333N(Radomno) na odcinku przez wsie Bielice i Krotoszyny”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zapytanie ofertowe

Rodzaj zamówienia: Zapytanie ofertowe

Zamawiający: Starosta nowomiejski

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: _

Termin składania ofert / wniosków: 2010-04-19 12:16:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-04-19 12:17:00

Miejsce złożenia oferty: patrz punkt II ogłoszenia

Ogłoszono dnia: 2010-04-13 przez Joanna Robaczewska

Treść:

ZP. 3421-4/10


ZAPYTANIE OFERTOWE


Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości 14 tys. euro.



Zapraszam do złożenia oferty cenowej na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacja inwestycji „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1299N gr.woj.(Brodnica)-Krotoszyny –Jamielnik-dr nr 1333N(Radomno) na odcinku przez wsie Bielice i Krotoszyny”.

I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa :
1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1299N gr.woj.(Brodnica)-Krotoszyny –Jamielnik-dr nr 1333N(Radomno) na odcinku przez wsie Bielice i Krotoszyny”
1.2 Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji prowadzone będą w oparciu o umowę zawartą z wykonawcą robót, który wyłoniony został przy zastosowaniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybranym wykonawcą robót jest Przedsiębiorstwo Drogowo –Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica. Wartość ofertowa robót wynosi netto 1 266 958,35 zł . Projekt umowy z Wykonawcą robót budowlanych stanowi załącznik nr 3.
1.3 Zakres czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje :
a) w trakcie realizacji robót budowlanych :
• prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane;
• uczestniczenie w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy Robót terenu budowy;
• prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych i dokumentacją projektową;
• monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z harmonogramem robót,
• kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;
• ścisłą współpracę z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego;
• czuwanie nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska,
• opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym z podaniem skutków (koszt i czas) – zgodne z Prawem Zamówień Publicznych
• nadzorowanie wykonywania ewentualnych robót dodatkowych;
• kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów;
• stały nadzór badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót;
• zlecanie Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości;
• sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, itp.;
• zlecanie sporządzenia wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy;
• weryfikowanie „rysunków powykonawczych” sporządzanych przez Wykonawcę Robót;
• dokonywanie obmiaru wykonanych robót;
• odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;
• sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady.
• przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
• sporządzenie protokołów potwierdzających wykonanie robót
• sprawdzenie miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót z potwierdzeniem ich wykonania w protokołach odbioru częściowego i końcowego robót;
• powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy;
• rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Robót i przedstawienie stanowiska w odniesieniu do nich;
• rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;
• wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacja projektu wymaganych przez Zamawiającego;
• udział w przygotowaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego;
• dostarczanie informacji dotyczącej postępu prowadzonych robót,
• kontrolowanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych;
• sprawdzanie poprawności uprawnień i ich aktualności (przynależność do izby, ubezpieczenie) kierownika budowy;
• wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem w Dzienniku budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
• żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub Pozwoleniem na budowę
• decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;
• zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót
• decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu;
• wnioskowanie o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;
• wnioskowanie o zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie;
• wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót;
• wnioskowanie o zlecenie wykonania robót dodatkowych,
• akceptowanie propozycji Wykonawcy Robot dotyczącej zmiany Kierownictwa Wykonawcy Robót (na inne niż wskazane w ofercie Wykonawcy Robót),
• akceptowanie przedstawionego przez Wykonawcę Robót Harmonogramu Robót
b) po zakończeniu robót budowlanych :
• nadzór nad robotami zmierzającymi do usunięcia wad;
• poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę Robót wad;
• wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
• dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji
• sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów;
• dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót;
c) w związku z dofinansowaniem Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 :
• zapewnienie Zamawiającemu, na każdym etapie realizacji inwestycji, wszelkiej niezbędnej pomoc w zakresie zarządzania projektem, zgodnie z wymogami umowy dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego .
• ocenianie i zatwierdzanie postępu prac
• dostarczanie Zamawiającemu informacji niezbędnych do sporządzenia raportów, rozliczeń, sprawozdań i informacji na etapie realizacji inwestycji w formie wymaganej przez Instytucję Zarządzającą/Wdrażającą RPO WM
d) zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje :
Roboty przygotowawcze :
• Roboty pomiarowe
• Karczowanie pni i ich wywóz
• Prace rozbiórkowe
• Profilowanie miejsc zapadniętych mieszanką mineralno-bitumiczną
Odwodnienie drogi :
• Wykonanie studzienek w wyznaczonych miejscach wraz z podłączeniem ich do istniejącej kanalizacji deszczowej
• Wykonanie studni chłonnych
• Regulację pionową istniejących w drodze studzienek
Poszerzenie jezdni w wyznaczonych miejscach :
• Wykonanie warstwy odsączającej
• Wykonanie podbudowy betonowej
• Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej
• Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej
Nakładkę na istniejącą nawierzchnię:
• Profilowanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową
• Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki9 mineralno-asfaltowej
• Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej
Zatokę autobusowa:
• Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem
• Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej
• Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej
Zjazdy :
• Przebudowę istniejących zjazdów gruntowych na utwardzone z wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltową
• Przebudowę istniejących zjazdów utwardzonych – wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralano-asfaltowej
• Przebudowę istniejących zjazdów z POLBRUKU i z kamienia – podwyższenie w celu dowiązania wysokości do przebudowanej jezdni
Przejście dla pieszych
• obniżenie istniejącego chodnika
• oznakowanie poziome
Wzmocnienie pobocza tłuczniem kamiennym
Regulację poboczy
Czyszczenie rowów drogowych i umocnienie skarp
Przepusty pod zjazdami
Wymiana oznakowania pionowego
e) Wymagany okres gwarancji dla nadzorowanych robót budowlanych wynosi 3 lata od odbioru końcowego
1.4 Szczegółowy zakres nadzorowanych robót przedstawia załącznik nr 2 przedmiar robót.
1.5 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego

II. Sposób złożenia oferty
 Kalkulacje ceny należy przestawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1
 ceny podane w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
 ceny podane w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia,
ofertę należy przesłać w formie pisemnej: faxem (nr 0-56 472 42 22),
e-mailem (sekretariat@powiat-nowomiejski.pl) lub na adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
lub na adres :
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku
ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik
tel/fax 056 4748230 e-mail zdpnml@neostrada.pl , asia-zdp@tlen.pl  w terminie do dnia 19 kwietnia 2010r.

III. Warunki rozliczenia za wykonywaną usługę :
3.1 Termin realizacji zobowiązania :
Rozpoczęcie realizacji zadania – z chwilą przekazania placu budowy Wykonawcy Robót (planowany termin rozpoczęcia robót - maj 2010r.)
Planowany termin zakończenia realizacji robót budowlanych - do 30 września 2010 r.
Okres gwarancji dla robót budowlanych – 36 miesięcy od odbioru końcowego.
3.2 Podatek VAT będzie rozliczany i specyfikowany odrębnie wg obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Cena podana w ofercie obejmuje cały okres trwania umowy i okres gwarancyjny, nie podlega waloryzacji.
Cena powinna obejmować całkowity koszt wykonania zlecenia zgodnie z przedstawionymi powyżej warunkami i załącznikami, w tym również wszelkie koszty towarzyszące, a w szczególności:
a) wszystkie podatki i inne koszty, które będą opłacane przez Inspektora w ramach umowy,
b) koszty dojazdu do miejsca prowadzenia nadzorowanych robót
c) koszty pobytu Inspektora na budowie
d) koszty pracownicze
3.3 Z wybranym usługodawcą który zaoferuje najniższą cenę zostanie podpisana umowa. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4.
3.4 Warunki płatności określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 4) i obejmują w szczególności następujące postanowienia :  Realizacja zadania finansowana będzie przy udziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013
 Wynagrodzenie regulowane będzie na podstawie faktur wystawionych proporcjonalnie do wysokości rozliczenia finansowego robót budowlanych inwestycji objętych umową z Wykonawcą robót
 Termin płatności faktury – 30 dni

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Robaczewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Robaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-13 12:23:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-13 12:37:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-12-23 09:21:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1170 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony