ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Roboty budowlane związane z budową drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik Drukuj informację Zamówienie publiczne: Roboty budowlane związane z budową drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik

Szczegóły informacji

Roboty budowlane związane z budową drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 97470-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-04-30 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-04-30 12:01:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego)

Ogłoszono dnia: 2009-04-08 przez Alina Banaszewska

Treść:

O G Ł O S Z E N I E

1.    Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.

2.    Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5 150 000 euro.

3.    Adres strony internetowej, na której zamieszona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
 www.powiat–nowomiejski.bip.net.pl – zakładka przetargi,
http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski

4.    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składnia ofert częściowych:
CPV 45 23 31 20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
4.1.    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik (długość 3,187 km)
4.2.    Zakres robót obejmuje:
a)    Roboty przygotowawcze i rozbiórki, w tym :
-    roboty pomiarowe z pomiarem geodezyjnym powykonawczym
-    rozebranie chodników i betonowej rampy
-    rozebranie nawierzchni
-    karczowanie drzew i karpiny
-    rozebranie przejazdów drogowych w linii jednotorowej ze zdjęciem torów
b)    Roboty ziemne obejmujące :
-    formowanie i zagęszczanie nasypów z umocnieniem skarp
-    korytowanie
-    wykonanie warstwy odsączającej
-    wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego
-    wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego
c)    Wykonanie chodników ze ścieżką rowerową
-    wykonanie koryta
-    wykonanie warstwy odsączającej
-    wykonanie podbudowy betonowej
-    ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej (POLBRUK)
-    ustawienie krawężnika na ławie z oporem
-    ustawienie obrzeża betonowego na ławie betonowej z oporem
d)    Wykonanie jezdni a w tym  :
-    mechaniczne frezowanie nawierzchni
-    naprawa uszkodzeń po usuwanych drzewach
-    wykonanie koryta na poszerzeniach
-    wykonanie warstwy odsączającej
-    Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy
-    dozbrojenie krawędzi jezdni na poszerzeniach
-    wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 9warstwa wiążąca)
-    wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej
e)    wykonanie pobocza utwardzonego
f)    ustawienie przy jezdni krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem
g)    wykonanie zjazdów z POLBRUKU z ułożeniem przepustów pod nimi oraz podniesienie istniejących zjazdów do wysokości nowej nawierzchni
h)    Wykonanie ścieku przy krawędzi jezdni z POLBRUKU oraz ułożenie ścieku z prefabrykatu trójkątnego z wykonaniem odwodnienia drogi (studzienki, przykanaliki, rowy)
i)    przebudowa przepustów pod drogą
j)    roboty wykończeniowe obejmujące :
-    remont cząstkowy nawierzchni z kostki POLBRUK
-    wykonanie schodów betonowych na boisko
-    montaż poręczy-balustrad przy chodniku
-    regulacja ogrodzenia
-    wymiana oznakowania pionowego (montaż oznakowania pionowego) zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu
-    wykonanie oznakowania poziomego
4.3.    Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przy czym dokumentacja techniczna określa minimalne parametry techniczne jakie spełniać ma przedmiot zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

5.    Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

6.    Termin wykonania zamówienia
Rozpoczęcie realizacji zadania – w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy
Czas realizacji zadania 5 kwartałów (od III kw.2009 r. do III kw. 2010 r.)
Zakończenie realizacji zadania do 30 września 2010 r.

7.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
7.1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
7.2.    Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
a)    Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do wykonywania robót budowlanych w zakresie budowy dróg kołowych,
b)    Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie budowy dróg o specyfice odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i wykaże się co najmniej 3 wykonanymi rzetelnie robotami w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Fakt rzetelnego wykonania robót potwierdzi referencjami od inwestorów,
c)    Wykonawca dysponuje osobami o odpowiednich uprawnieniach do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, przedstawi wykaz osób oddelegowanych do wykonania umowy wraz z określeniem ich doświadczenia zawodowego wraz z przedstawieniem posiadanych uprawnień.
d)    Wykonawca posiada sprzęt techniczny do wykonania zamówienia.
e)     W przypadku udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia lub sprzętu przez inne podmioty należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób lub sprzętu,
f)    Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7.3.    Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wykluczy wykonawców, o których mowa  w art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych
7.4.    Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 Prawa zamówień publicznych
7.5.    Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów (wymienionych w pkt. VI niniejszej SIWZ) musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

8.    Informację na temat wadium
8.1.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 70 000 PLN (słownie:  siedemdziesiąt tysięcy złotych)
8.2.    Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu na konto zamawiającego
PKO BP Nowe Miasto Lub. 81 1020 3583 0000 3102 0051 0859
lub w jednej z form określonych w art.45 ust.6 Prawa zamówień publicznych
8.3.     Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30 kwietnia 2009 r. do godz. 12:00. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
8.4.    Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
9.1.    Przy ocenie ofert zastosowanie będą miały następujące kryteria :
cena                      100 %
9.2.    Sposób oceny ofert nie podlegających odrzuceniu :
Oferta z najniższą ceną, otrzyma najwyższą liczbę punktów (100). Pozostałym ofertom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, wg wzoru
             Cmin      Kc = ------ x 100 pkt. x 100%              Cbad
gdzie :
Kc – ilość punktów w kryterium cena
Cmin – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
Cbad – cena oferty badanej
9.3.    Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

10.    Miejsce i termin składania ofert:
10.1.    Oferty należy składać Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego)
do dnia 30 kwietnia 2009 r.  do godz. 12:00
10.2.    Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

11.    Termin związania ofertą:
Wykonawca  jest  związany  ofertą  przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania  ofert.

12.    Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.

13.    Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14.    Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty za pomocą aukcji elektronicznej.

15.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub art. 134 ust. 6 pkt 3, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone  w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08 kwietnia 2009 r. – nr ogłoszenia 97470-2009.

Załączniki

  • Załącznik nr 7 - opisy (RAR, 379.6 KiB) Data publikacji: 2009-04-08 | Data wytworzenia informacji: 2009-04-22 | Załącznik nr 7 - opisy
  • Załącznik nr 7 - rysunki (RAR, 2.6 MiB) Data publikacji: 2009-04-08 | Data wytworzenia informacji: 2009-04-22 | Załącznik nr 7 - rysunki
  • Ogłoszenie (PDF, 59 KiB) Data publikacji: 2009-04-08 | Data wytworzenia informacji: 2009-04-22 | Ogłoszenie
  • Strona tytułowa (PDF, 37.7 KiB) Data publikacji: 2009-04-08 | Data wytworzenia informacji: 2009-04-22 | Strona tytułowa
  • SIWZ (RAR, 2.1 MiB) Data publikacji: 2009-04-08 | Data wytworzenia informacji: 2009-04-22 | SIWZ
  • Zawiadomienie o wyborze (PDF, 30.9 KiB) Data publikacji: 2009-05-05 | Data wytworzenia informacji: 2009-05-05 | Nowe Miasto Lubawskie, 05 maja 2009 r. ZP. 3431-4/09  ZAWIADOMIENIE Zgodnie z art.92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacja inwestycji „Budowa drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik (długość 3,187 km)” wybrano: Ofertę nr 2 :    Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica Uzasadnienie: wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w SIWZ i zaoferował najkorzystniejszą cenę.  Pozostałe oferty złożyli:  Ofertę nr 1 : Zakład Ogólnobudowlany IZOSAN, Moczadła 1b, 87-300 Brodnica Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert stanowi druk ZP-21 będący załącznikiem do niniejszego zawiadomienia. 
    Żaden wykonawca nie został odrzucony ani wykluczony z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

    Przewodniczący Zarządu
    Stanisław Czajka
  • Zawiadomienie o wyborze (PDF, 27.4 KiB) Data publikacji: 2009-05-05 | Data wytworzenia informacji: 2009-05-05

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-04-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Banaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-04-08 13:18:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-04-08 14:12:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-05 10:42:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1428 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony