ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik.

Szczegóły informacji

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starosta nowomiejski

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 224980-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-07-15 10:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-07-15 10:31:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 16 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2009-07-06 przez Alina Banaszewska

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na usługę założenia ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik
 

Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Starosta Nowomiejski, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie,
tel. 056/472 42 20    fax. 056/472 42 22: e-mail: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl
Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych – o wartości do 206.000 EURO

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali gminy wiejskiej Kurzętnik.

Charakterystyka obiektu
:
- Gmina wiejska Kurzętnik w Powiecie Nowomiejskim.
- Powierzchnia jednostki ewidencyjnej: 14855 ha (pow. geodezyjna 14911)

- Liczba obrębów: 18
- Liczba działek w jednostce ewidencyjnej: 9117
- Ilość arkuszy map zasadniczych z budynkami: 308
- Szacunkowa liczba budynków: 7700 (określona na podstawie map zasadniczych)

- Szacunkowa liczba lokali: 200

Liczba budynków została określona przez Zamawiającego na postawie map zasadniczych, na których ujawnione budynki nie muszą być tożsame z budynkiem w rozumieniu instrukcji G-5 i Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Ponadto budynki istniejące na mapie mogą nie podlegać ewidencji, a część budynków istniejących w terenie może nie występować na mapach zasadniczych.
W związku z powyższym ostateczna ilość zaewidencjonowanych budynków nie może stanowić podstaw żądania zmiany wynagrodzenia przez którąkolwiek ze stron, natomiast będzie ona stanowić podstawę końcowego naliczenia opłaty wynikającej z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego. (Dz. U. Nr 37 poz.333) – wg załącznika nr 1, tabela III, poz.1 – tj. 3 zł za każdy zaewidencjonowany budynek.

Prace będą realizowane w trzech etapach:
I etap – obejmujący wykonanie czynności określonych w punkcie I od ppkt.1 do ppkt.3 warunków technicznych (prace terenowe), zakończony przedłożeniem dokumentów powstałych w wyniku prac terenowych – odbiór I etapu
II etap
– obejmujący wykonanie czynności określonych w punktach od I ppkt.4 do V w/w warunków technicznych (prace kameralne) zakończony kontrolą techniczną wykonanego projektu operatu i przyjęciem do pzgik– odbiór II etapu
III etap
– obejmujący wykonanie czynności określonych w punktach od VI do XII w/w warunków technicznych ( wyłożenie projektu operatu, końcowy import danych) – odbiór III etapu
Zaleca się, aby wykonawcy pozyskali dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy . Koszty z tym związane poniesie wykonawca.

Zamówienie obejmuje wszystkie koszty wykonania usługi łącznie z kosztami materiałów, podatkiem VAT i innymi opłatami związanymi z wykonaniem usługi, w tym w/w opłatę za czynności związane z prowadzeniem pzgik

Z uwagi na to, iż zgodnie z w/w harmonogramem prac termin wykonania zgłaszanej pracy geodezyjnej i kartograficznej będzie dłuższy niż 6-mc-y, w dniu zgłoszenia pracy Wykonawcy zostanie naliczona opłata za czynności związane z prowadzeniem pzgik określona zgodnie z załącznikiem nr 1 pkt.9.7 w/w rozporządzenia. Uregulowanie opłaty jest warunkiem udostępnienia materiałów Wykonawcy.
Szczegółowy zakres prac został opisany w warunkach technicznych i rzeczowym zakresie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.
kod CPV 74 27 43 00 – 3 Usługi badań katastralnych.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy:
I etap – do 30.11.2009 r.
II etap – do 31.03.2010 r.
III etap – 7 dni roboczych po zakończeniu czynności wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego.
Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zamówienia wygasają z upływem 3 lat od dnia odbioru końcowego.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Zgodnie z art. 22 Ustawy – Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą     ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)   
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)   
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)   
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)   
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu :
a)   
Wykonawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą lub inną jednostką organizacyjną utworzoną zgodnie z przepisami prawa, jeżeli przedmiot ich działania obejmuje prowadzenie tych prac.
b)   
Wykonawca dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art.43 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. z 2005 r. Nr 240 poz .2027 ze zm.)
c)   
W przypadku udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób,
d)   
Wykonawca wypracował technologię aktualizacji baz w trybie wsadowym, w taki sposób, aby Zamawiający miał pewność, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi technicznymi. Wykonawca może sobie zastrzec poufność tych danych. Jeżeli Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wypracował odpowiedniej technologii pozwalającej na prawidłowe zaktualizowanie już istniejącej bazy, a tym samym nie jest w stanie wykonać przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wytycznymi technicznymi, zostanie on wykluczony z postępowania.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń (pkt VI SIWZ), zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

Informacje na temat wadium
W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia przez Wykonawców wadium.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenia
Kryterium oceny ofert jest 

cena                      100 %
Miejsce i termin składania ofert
Miejscem składania ofert jest Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1,13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 16 (sekretariat), w terminie do dnia 15 lipca 2009r. do godz. 10:30

Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6
Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.07.2009 r. pod nr ogłoszenia 224980-2009.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Banaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-07 08:22:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-07 08:36:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-17 10:45:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1169 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony