ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 121
Data ogłoszenia
2017-09-19
Termin składania ofert / wniosków
2017-09-27 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na usługę pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z „Przebudową i rozbudową w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Załącznik nr 1 – oferta (DOCX, 44.1 KiB)
  • Załącznik nr 2 – wykaz osób (DOCX, 44.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 – wzór umowy (DOC, 120 KiB)
  • Zaproszenie do złożenia oferty cenowej (PDF, 647.2 KiB)
  • Zestawienie ofert (PDF, 213.5 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze (PDF, 378.7 KiB)
Lp 122
Data ogłoszenia
2017-09-14
Termin składania ofert / wniosków
2017-10-03 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa i rozbudowa w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 589 KiB)
  • SIWZ (PDF, 671 KiB)
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (DOC, 69.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 - oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 43.9 KiB)
  • Załącznik nr 3 - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (DOCX, 41.6 KiB)
  • Załącznik nr 4 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 43.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 - wzór umowy (DOC, 170 KiB)
  • Załączniki nr 1 - 2 na wezwanie - wykaz robót, wykaz osób (DOCX, 43.1 KiB)
  • Załączniki nr 3-5 na wezwanie - oświadczenia (DOCX, 41.7 KiB)
  • Załącznik 6a do SIWZ - część 1 - Projekt zagospodarowania terenu - tom I (ZIP, 71.3 MiB)
  • Załącznik 6a do SIWZ - część 2 - Dokumentacja projektowa - tom I (ZIP, 64.2 MiB)
  • Załącznik 6b do SIWZ - Dokumentacja projektowa - tom II (ZIP, 38.2 MiB)
  • Załącznik 7 do SIWZ - Specyfikacje (ZIP, 3.1 MiB)
  • Załącznik 8 do SIWZ - Przedmiary robót (ZIP, 997.4 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ (PDF, 1.2 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 321.8 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu (PDF, 263.7 KiB)
Lp 123
Data ogłoszenia
2017-08-22
Termin składania ofert / wniosków
2017-09-01 13:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Złożenie oferty cenowej na usługę pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z „Przebudowa i rozbudowa w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Zapytanie oferowe - Przebudowa i rozbudowa w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim (PDF, 515.3 KiB)
  • Załącznik nr 1 do zaproszenia - oferta (DOCX, 17.3 KiB)
  • Załącznik nr 2 do zaproszenia - wykaz osób (DOCX, 17.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do zaproszenia - wzór umowy (DOC, 95.5 KiB)
  • ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU w zakresie I części: nadzór nad robotami budowlanymi (PDF, 284.1 KiB)
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE w zakresie II części: nadzór nad robotami sanitarnymi (PDF, 374.6 KiB)
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE w zakresie III części: nadzór nad robotami elektrycznymi (PDF, 371.4 KiB)
Lp 124
Data ogłoszenia
2017-08-11
Termin składania ofert / wniosków
2017-09-01 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa i rozbudowa w ramach modernizacji istniejącego budynku szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 90.6 KiB)
  • SIWZ (PDF, 205.3 KiB)
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (DOC, 43 KiB)
  • Załącznik nr 2 - oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 15.7 KiB)
  • Załącznik nr 3 - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (DOCX, 17.6 KiB)
  • Załącznik nr 4 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 19.8 KiB)
  • Załącznik nr 5 - wzór umowy (DOC, 140.5 KiB)
  • Załączniki nr 1 - 2 na wezwanie - wykaz robót, wykaz osób (DOCX, 20 KiB)
  • Załączniki nr 3-5 na wezwanie - oświadczenia (DOCX, 17.6 KiB)
  • Załączniki nr 6-8 do SIWZ - dokumentacja projektowa, specyfikacje, przedmiary (ZIP, 177.9 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 300.3 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu (PDF, 262.7 KiB)
Lp 125
Data ogłoszenia
2017-04-28
Termin składania ofert / wniosków
2017-06-02 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Termomodernizacja budynku Domu Dziecka w Pacółtowie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 84.2 KiB)
  • SIWZ (PDF, 199.8 KiB)
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (DOC, 38 KiB)
  • Załącznik nr 2 - oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 15.7 KiB)
  • Załącznik nr 3 - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (DOCX, 17.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 17 KiB)
  • Załącznik nr 5 - wzór umowy (DOC, 139 KiB)
  • Załącznik nr 6 - dokumentacja projektowa (ZIP, 10.6 MiB)
  • Załącznik nr 7 - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ZIP, 2.2 MiB)
  • Załącznik nr 8 - przedmiar robót (ZIP, 166.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 304.1 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu (PDF, 264.4 KiB)
Lp 126
Data ogłoszenia
2017-01-30
Termin składania ofert / wniosków
2017-02-07 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na „opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej oraz pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu „Zintegrowana Informacja Geodezyjna i Kartograficzna Warmii i Mazur w Powiecie Nowomiejskim”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Zapytanie ofertowe + załączniki 1 - 2 (DOCX, 49.2 KiB)
  • Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - wzór umowy i załącznik nr 2 do umowy (DOC, 84 KiB)
  • Załącznik nr 1 do umowy - szczegółowy opis przedmiotu umowy (DOCX, 30.8 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze (PDF, 369.9 KiB)
Lp 127
Data ogłoszenia
2017-01-26
Termin składania ofert / wniosków
2017-04-06 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Termomodernizacja budynku Domu Dziecka w Pacółtowie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 544 KiB)
  • SIWZ (PDF, 610.1 KiB)
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (DOC, 38 KiB)
  • Załącznik nr 2 - oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 13.6 KiB)
  • Załącznik nr 3 - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (DOCX, 17.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 17 KiB)
  • Załącznik nr 5 - wzór umowy (DOC, 130.5 KiB)
  • Dokumentacja projektowa - branża budowlana (ZIP, 10.4 MiB)
  • Dokumentacja projektowa - branża elektryczna (ZIP, 1.1 MiB)
  • Dokumentacja projektowa - branża sanitarna (ZIP, 1.5 MiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ - 8.03.2017 (PDF, 319.3 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania - 29.03.2017 (PDF, 294.9 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ - 30.03.2017 (PDF, 294.9 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ - 3.04.2017 (PDF, 360.9 KiB)
  • Zmiana załącznika nr 5 - wzór umowy - 3.04.2017 (DOC, 139 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 96.3 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu (PDF, 260.8 KiB)
Lp 128
Data ogłoszenia
2017-01-19
Termin składania ofert / wniosków
2017-02-03 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie - Mroczno - Słup na odcinku Gwiździny - Mroczno
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 464.8 KiB)
  • Zmiana ogłoszenia (PDF, 287 KiB)
  • SIWZ (PDF, 461.6 KiB)
  • załącznik nr 1 formularz ofertowy (DOC, 44 KiB)
  • załącznik nr 2 oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (DOC, 43 KiB)
  • załącznik nr 3 oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (DOC, 50 KiB)
  • załącznik nr 4 oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 39 KiB)
  • załącznik nr 5 wzór umowy (DOC, 117 KiB)
  • załącznik nr 6a - dokumentacja projektowa - branża drogowa (ZIP, 8.7 MiB)
  • załącznik nr 6b - dokumentacja projektowa - branża elektryczna (PDF, 4.2 MiB)
  • załącznik nr 6c - dokumentacja projektowa - stała organizacja ruchu (PDF, 9.9 MiB)
  • załącznik nr 7a - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża drogowa (PDF, 2.6 MiB)
  • załącznik nr 7b specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża elektryczna (PDF, 4.4 MiB)
  • załącznik nr 8a – branża drogowa (PDF, 202.4 KiB)
  • załącznik nr 8b – branża elektryczna (PDF, 989.1 KiB)
  • Informacja o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane (PDF, 267.9 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania (PDF, 474.1 KiB)
  • Zmiana załącznika nr 6a do SIWZ Dokumentacja projektowa (ZIP, 292.7 KiB)
  • Zmiana załącznika nr 8a do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 202.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 232.5 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze (PDF, 58.9 KiB)
Lp 129
Data ogłoszenia
2017-01-16
Termin składania ofert / wniosków
2017-03-09 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 500 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Potwierdzenie ogłoszenia (PDF, 270.4 KiB)
  • SIWZ + załączniki 1, 2, 3, 4, 6, 7 (DOCX, 172.7 KiB)
  • Załącznik nr 1a do SIWZ - formularz cenowy (ODS, 11.6 KiB)
  • Załącznik nr 1 do umowy (ODS, 10.4 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy (DOCX, 33.3 KiB)
  • Ogłoszenie (PDF, 134.8 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ - 1 (PDF, 223.7 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ - 2 (DOCX, 43.3 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ - 3 (PDF, 212.5 KiB)
  • Uchwała Nr RIO.IV-0120-47/17 z dnia 7.02.2017 w sprawie wydania opinii dotyczącej możliwości spłaty kredytu długoterminowego w wysokości 4.500.000,00 zł przez Powiat Nowomiejski (PDF, 812.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ - 4 (PDF, 348.6 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 201.6 KiB)
  • Uchwała Nr 95/456/2017 Zarządu Powiatu w sprawie upoważnienia dwóch członków zarządu do dokonywania czynności prawnych w zakresie podpisania umowy na zaciągnięcie kredytu (PDF, 197.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert - 9.03.2017 (PDF, 300.4 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze (PDF, 382.7 KiB)
Lp 130
Data ogłoszenia
2016-12-09
Termin składania ofert / wniosków
2016-12-16 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA AMBULANSU MEDYCZNEGO DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM SP. Z O.O.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 130.4 KiB)
  • SIWZ (PDF, 160.7 KiB)
  • Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia (DOC, 328 KiB)
  • Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy (DOCX, 19.7 KiB)
  • Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 15.6 KiB)
  • Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 (DOCX, 17.3 KiB)
  • Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 23 (DOCX, 19.6 KiB)
  • Załącznik nr 6 – Wzór umowy (DOC, 54.5 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytania - 13.12.2016 (PDF, 305.5 KiB)
  • Informacja z otwracia ofert (PDF, 292.4 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze (PDF, 349.9 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji