ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa kserokopiarek.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa kserokopiarek.

Szczegóły informacji

Dostawa kserokopiarek.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 183534 – 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-06-13 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-06-13 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie , woj.warmińsko-mazurskie - pokój nr 16.

Ogłoszono dnia: 2012-06-01 przez Alina Banaszewska

Treść:

1. ZAMAWIAJĄCY
Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
tel. 0 56 472 42 20 , fax 0 56 472 42 22
NIP 877 14 60 784
REGON : 871118879 Strona BIP: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski

2. TRYB POSTĘPOWANIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA KOD CPV : 30121100-4

3.1 Dostawa 2 szt. kserokopiarek o parametrach określonych poniżej :

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

PARAMETRY WYMAGANE

1 Kserokopiarka - 2 sztuki cyfrowa z funkcją skanera i drukarki wraz z szafką oryginalną producenta pod to urządzenie 2 Prędkość kopiowania szybkość kopiowania min. 28 str. A4/minutę 3 Format oryginału od A5 do A3 4 Kopiowanie ciągłe 1-999 5 Zoom od 25 do 400% ze stopniowaniem co 1% 6 Rozdzielczość kopiowania min. 600x600 dpi 7 Podajniki na papier minimum 2 podajniki dolne na minimum 500 arkuszy każdy, formaty od A5 do A3 8 Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów min. 50 arkuszy 9 Duplex TAK 10 Drukarka sieciowa w standardzie - laserowa 11 Rozdzielczość drukowania optymalizowana programowo lub fizycznie min. 600x600 dpi 12 Funkcje drukowanie sieciowe, drukowanie obustronne duplex 13 Natywna lub emulowana obsługa języków Postscript i PCL, bezpośredni druk plików do PDF 14 Interfejsy standardowe Fast Ethernet 10/100 Base - TX (RJ-45), USB 2.0 15 Skaner sieciowy w standardzie 16 Maksymalny obszar skanowania do A3 17 Funkcje skanowanie do FTP, SAMBA, skanowanie z automatycznego rewersyjnego podajnika dokumentów ARDF i szyby ekspozycyjnej, skanowanie do pliku: PDF, JPEG, TIFF 18 Oprogramowanie obsługujące systemy 32 bit. Windows XP/VISTA/7/Serwer 2003/Serwer 2008 i ich odpowiedniki 64 bit. oraz Linux 19 Panel operatora w języku polskim TAK 20 Urządzenie wyposażone dodatkowo w pełnowartościowy toner wydruk min. 17000 stron przy 5% pokryciu strony 21 Obciążenie urządzenia minimum 6 000 stron miesięcznie / 1 kserokopiarka 22 Materiały eksploatacyjne toner i papier dostępne w sprzedaży ogólnej 23 Marka i model oferowanego urządzenia

3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę w dwóch etapach fabrycznie nowych kserokopiarek, pochodzących z bieżącej produkcji
2) przekazanie przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego
upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego wraz z instrukcją obsługi w języku polskim
3) instalację i uruchomienie urządzeń, przeszkolenie pracowników Zamawiającego
w zakresie ich obsługi,
4) konserwację i przeglądy serwisowe w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji według
zaleceń producenta, na warunkach określonych w § 5 wzoru umowy

4. CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

6. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Realizacja zamówienia nastąpi w II etapach :

Etap I – 30 dni od zawarcia umowy 1 szt.
Etap II - 01 października 2012r. 1 szt.

8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

8.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia te warunki, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu j.w. w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów (wymienionych w pkt 9 niniejszej SIWZ) musi wynikać jednoznacznie, że w.w. warunki Wykonawca spełnił.

Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

8.2 Na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wykluczy :
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

8.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty świadczące o braku podstaw do wykluczenia go z prowadzonego postępowania. W tym celu w szczególności:
1) Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4),
2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenie jak w pkt 1.

8.4 Zamawiający uzna ofertę wykonawcy wykluczonego za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

9. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

9.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty:
a) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pzp – załącznik Nr 3 do SIWZ:
9.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik Nr 4 do SIWZ;
9.3.Oświadczenia wymienione w pkt 9.1-9.2 muszą być złożone w formie oryginału.

10. SPOSOBY POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

10.1. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie lub faksem: 056 472 42 22. Zamawiający będzie żądał niezwłocznego potwierdzenia faktu otrzymania korespondencji faksem. Zamawiający nie dopuszcza formy porozumiewania się drogą elektroniczną.
10.2. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert , pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
10.3. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.

11. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Do porozumiewania się z wykonawcami uprawnione są następujące osoby:
- Alina Banaszewska – Starostwo Powiatowe w Nowym mieście Lubawskim tel. 56 472 42 12 w zakresie procedury przetargowej,
- Krzysztof Dembiński – Starostwo Powiatowe w Nowym mieście Lubawskim tel. 56 472 42 06 w zakresie przedmiotu zamówienia.

12. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 13 czerwca 2012 r. do godz. 11:00.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: PKO BP Nowe Miasto Lubawskie 81 1020 3583 0000 3102 0051 0859. W tytule przelewu należy umieścić informację: „Wadium – przetarg – „Dostawa kserokopiarek”
3. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie zamawiającego – Starostwo Powiatowe, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1 ( pokój nr 8 – kasa Starostwa Powiatowego) do godziny 11:00 dnia 13 czerwca 2012 r.
6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

13. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
13.1.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13.2.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

14. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

14.1.Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
14.2.Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały.
14.3.Oferta i załączniki, a także miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
14.4.Kompletną ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie adresowanej na zamawiającego i oznakowanej napisem „OFERTA - Dostawa kserokopiarek” z nazwą i adresem wykonawcy.
14.5.Oferta powinna zawierać :
a) formularz oferty
b) wypełnione zestawienie parametrów technicznych oferowanych urządzeń - załącznik Nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,
e) foldery zawierające zdjęcia poglądowe oferowanych urządzeń,
c) oświadczenia i dokumenty określone w pkt 9 niniejszej SIWZ – załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ,
d) akceptowany wzór umowy – załącznik Nr 5 do siwz,

15. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

15.1.Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie , woj.warmińsko-mazurskie, pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).
15.2.Termin składania ofert : do godz. 11:00 dnia 13 czerwca 2012 r.
15.3.Oferty przesyłane pocztą nie będą rozpatrywane w przypadku dostarczenia ich po terminie określonym w pkt 15.2.
15.4.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę
. 15.5.Jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 13 czerwca 2012 r. o godz. 11:15 w sali Nr 15 Starostwa Powiatowego, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie , woj.warmińsko-mazurskie.

16. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

16.1.Cenę oferty stanowią wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich zobowiązań i przeglądów serwisowych na warunkach określonych w § 5 wzoru umowy
16.3.Cenę oferty należy określić cyfrowo i słownie w złotych polskich z wyodrębnieniem podatku VAT. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z przepisami prawa, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny.
16.4.Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny.

17. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH

Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej.

18. OPIS KRYTERIÓW WYBORU OFERTY

18.1.Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena.
18.2.Znaczenie kryterium; cena oferty – 100% ,
18.3.Formuła oceny ofert:

Cno ------- x 100 punktów x 100% = suma punktów
Cob

gdzie:

Cno – cena najniższa z ofert w zł
Cob – cena oferty badanej w zł

18.4.W postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie wybrana oferta, która według formuły uzyska największą ilość punktów.

19. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH ZWIĄZANYCH Z ZAWARCIEM UMOWY PO WYBORZE OFERTY

19.1. Umowa zostanie zawarta w oparciu o wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ.
19.2. Zawarcie umowy nastąpi zgodnie z terminami określonymi w art. 94 ustawy Pzp nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
19.3. Wybrany wykonawca dołączy do umowy wykaz autoryzowanych punktów serwisowych.
19.4.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający wybiera najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

20. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.

Wykonawca nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

21. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA,KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY

21.1.Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy musi być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
21.2.Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.
21.3.Zamawiający określa następujące warunki, w jakich dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy:
a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi oraz okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
c) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy po uzyskaniu zgody zamawiającego.

22. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ

Wykonawcom , których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI – środki ochrony prawnej ustawy Pzp.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony