ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa mostu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej Nr 1333N gr. powiatu (Iława) - Radomno - Łąki - Nowe Miasto Lub. na cieku wodnym Radomka w miejscowości Radomno na przepust z rur stalowych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa mostu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej Nr 1333N gr. powiatu (Iława) - Radomno - Łąki - Nowe Miasto Lub. na cieku wodnym Radomka w miejscowości Radomno na przepust z rur stalowych.

Szczegóły informacji

Przebudowa mostu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej Nr 1333N gr. powiatu (Iława) - Radomno - Łąki - Nowe Miasto Lub. na cieku wodnym Radomka w miejscowości Radomno na przepust z rur stalowych.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Inne

Nr UZP: 132532 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-06-13 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-06-13 12:10:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).

Ogłoszono dnia: 2011-05-27 przez Joanna Robaczewska

Treść:

Nowe Miasto Lubawskie: Przebudowa mostu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej Nr 1333N gr. powiatu (Iława) - Radomno - Łąki - Nowe Miasto Lub. na cieku wodnym Radomka w miejscowości Radomno na przepust z rur stalowych

Numer ogłoszenia: 132532 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej Nr 1333N gr. powiatu (Iława) - Radomno - Łąki - Nowe Miasto Lub. na cieku wodnym Radomka w miejscowości Radomno na przepust z rur stalowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową mostu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej Nr 1333N gr. powiatu (Iława) - Radomno - Łąki - Nowe Miasto Lub. na cieku wodnym Radomka w miejscowości Radomno na przepust z rur stalowych. 3.2 Zakres robót obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe : Demontaż poręczy mostowych stalowych Rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznej Rozebranie podbudowy betonowej - płyta mostowa Rozebranie ścianek czołowych i ław betonowych - przyczółki i skrzydełka Rozebranie stożków i przyczółków z kostki betonowej b) Roboty dna rzeki Roboty pomiarowe w rejonie mostu Plantowanie skarp i dna wykopu Ułożenie geowłókniny na dnie wykopu zagęszczenie warstwy odsączającej Ułożenie przepustu z rury stalowej Umocnienie wlotu i wylotu elementami prefabrykowanymi Wykonanie warstwy podsypkowej cementowo-piaskowej ułożenie dna wlotu i wylotu z kamienia polnego zasypanie i zagęszczenie nasypu Ułożenie geowłókniny nad rurą c) Nawierzchnia Podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa dolna) Podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa górna) Ustawienie krawężników betonowych Ułożenie nawierzchni bitumicznej - warstwa wiążąca Ułożenie nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna Ustawienie obrzeża betonowego Wykonanie chodnika z kostki betonowej d) Pobocza i skarpy : Ułożenie płyt ażurowych Ustawienie obrzeża betonowego Ułożenie kostki betonowej na skarpach Montaż poręczy mostowych Montaż barier sprężystych Wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych e) Dojazdy Frezowanie nawierzchni bitumicznej Ułożenie nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna f) Regulacja ruchu W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej wskazano konkretnych producentów materiałów i urządzeń celem rzetelnego opracowania projektu, umożliwiając jego jednoznaczne odczytanie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - Dz.U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), zamawiający dopuszcza przyjęcie innych - równoważnych materiałów i urządzeń niż zaprojektowane, przy czym równoważne oznacza zastosowanie materiałów i urządzeń mających parametry takie jak przyjęte w obliczeniach lub pokazane na rysunkach, muszą też posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne. Wymagany okres gwarancji 3 lata od odbioru końcowego Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja techniczna, która zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000 PLN, słownie: trzy tysiące złotych Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu na konto zamawiającego PKO BP Nowe Miasto Lub. 81 1020 3583 0000 3102 0051 0859 lub w jednej z form określonych w art.45 ust.6 Prawa zamówień publicznych Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli w załączniku nr 5 Doświadczenie zawodowe, zostanie wykazane, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeśli prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonawca zrealizował min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonywał roboty, z których każda polegała na budowie lub przebudowie przepustu z rur stalowych karbowanych, zlokalizowanego w ciągu drogi utwardzonej o nawierzchni asfaltowej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje wystawione przez zamawiających).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli : a) w załączniku nr 4 Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, zostanie wykazane, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum jednym kierownikiem budowy W wykazie należy zawrzeć informację na temat kwalifikacji zawodowych wskazanych osób i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W załączniku nr 4 należy także zawrzeć informację o podstawie do dysponowania wskazanymi osobami. b) Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji wskazanych w załączniku nr 4, a w szczególności, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli : a) do oferty zostanie dołączona opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
dokumenty potwierdzające, że robotywykazane w załączniku nr 5 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje wystawione przez zamawiających).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie warunku udziału w postepowaniu - posiadanie wiedzy i doświadczenia do Załącznika nr 5 należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje wystawione przez zamawiających).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu określonego w pkt. 4.1 SIWZ ze względu na : a) złe warunki atmosferyczne (np. obfite opady, niską temperaturę powietrza itp.) które uniemożliwiać będą prowadzenie robót. b) w przypadku wstrzymania prac przez właściwe służby ze względu na dokonane w trakcie prowadzonych robót odkrycia archeologiczne, znalezienie niewybuchu lub niewypału, itp. W przypadkach, o których mowa w pkt. 4.2 SIWZ zostanie spisany protokół określający przyczynę zmiany i określony nowy termin zakończenia realizacji zadania, przy czym termin ten nie może przekroczyć 30 września 2011r. W takim wypadku do umowy na realizację przedmiotu zamówienia zostanie zawarty aneks
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie lub Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48 13-306 Kurzętnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach utworzonej rezerwy subwencji ogólnej przeznaczonej na dofinansowanie inwestycji na drogach publicznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony