ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa kserokopiarekDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa kserokopiarek

Szczegóły informacji

Dostawa kserokopiarek

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 95333 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-09 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-05-10 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie , woj.warmińsko-mazurskie - pokój nr 16.

Ogłoszono dnia: 2012-04-26 przez Wojciech Umiński

Treść:

Nowe Miasto Lubawskie: DOSTAWA KSEROKOPIAREK
Numer ogłoszenia: 95333 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KSEROKOPIAREK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Dostawa 2 szt. kserokopiarek o parametrach określonych poniżej : OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PARAMETRY WYMAGANE 1 2 3 1 Kserokopiarka - 2 sztuki cyfrowa z funkcją skanera i drukarki wraz z szafką oryginalną producenta pod to urządzenie 2 Prędkość kopiowania szybkość kopiowania min. 28 str. A4/minutę 3 Format oryginału maks. A3 4 Kopiowanie ciągłe 1-999 5 Zoom od 25 do 400% ze stopniowaniem co 1% 6 Pamięć kserokopiarki minimum 1 GB 7 Rozdzielczość kopiowania min. 600x600 dpi 8 Podajniki na papier minimum 2 podajniki dolne na minimum 500 arkuszy każdy, obsługujące gramatury od 60 do 120 g/m2 i formaty od A5 do A3 9 Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów min. 50 arkuszy 10 Duplex TAK 11 Drukarka sieciowa w standardzie - laserowa 12 Rozdzielczość drukowania optymalizowana programowo lub fizycznie min. 600x600 dpi 13 Funkcje drukowanie sieciowe, drukowanie obustronne duplex 14 Natywna lub emulowana obsługa języków Postscript i PCL, bezpośredni druk plików do PDF 15 Interfejsy standardowe Fast Ethernet 10/100 Base - TX (RJ-45), USB 2.0 16 Skaner sieciowy w standardzie 17 Rozdzielczość skanowania od 150 dpi 18 Interfejs 10/100 Base - TX 19 Maksymalny obszar skanowania do A3 20 Prędkość skanowania min. 30 stron A4/minutę w mono 300 dpi 21 Funkcje skanowanie do FTP, SAMBA, skanowanie z automatycznego rewersyjnego podajnika dokumentów ARDF i szyby ekspozycyjnej, skanowanie do pliku: PDF, JPEG, TIFF 22 Oprogramowanie obsługujące systemy 32 bit. Windows XP/VISTA/7/Serwer 2003/Serwer 2008 i ich odpowiedniki 64 bit. oraz Linux 23 Panel operatora w języku polskim TAK 24 Urządzenie wyposażone dodatkowo w toner wydruk min. 17000 stron przy 5% pokryciu strony 25 Wydajność bębna min. 100000 stron 26 Materiały eksploatacyjne Toner i papier dostępne w sprzedaży ogólnej 27 Gwarancja i serwis okres minimum 36 miesięcy koszt wliczony w cenę oferty na warunkach określonych w § 5 wzoru umowy 28 Marka i model oferowanego urządzenia 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowych kserokopiarek, pochodzących z bieżącej produkcji 2) przekazanie przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego wraz z instrukcją obsługi w języku polskim 3) instalację i uruchomienie urządzeń, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi, 4) koszt konserwacji i przeglądów serwisowych w okresie gwarancji według zaleceń producenta, na warunkach określonych w § 5 wzoru umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w wysokości 480,00 zł.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy: a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy po uzyskaniu zgody zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie , woj.warmińsko-mazurskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie , woj.warmińsko-mazurskie - pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony