ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na dostawę tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim.

Informacja ogłoszona dnia 2013-12-16 15:20:00 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

AB.272.1.1.18.2013

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na „dostawę tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”.
I. Zamawiający
Powiat Nowomiejski
ul. Rynek
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
NIP 877 14 60 784
II. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim wyszczególnionych w pkt 2.2, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193 ,poz.1618 z późn. zm.).
Zamówienie będzie realizowane w 2014 r. partiami zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
2.2. Wykaz tablic rejestracyjnych:
1) Tablice rejestracyjne samochodowe - 4300 szt.
2) Tablice do przyczep - 300 szt.
3) Tablice rejestracyjne motocyklowo-ciągnikowe - 400 szt.
4) Tablice rejestracyjne motorowerowe - 300 szt.

2.3. W zależności od potrzeb Zamawiającego wielkość dostawy poszczególnych rodzajów tablic może ulec zmianie.
2.4. Dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1 odbywać się będzie wg zapotrzebowania Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
2.5. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca na zlecenie Zamawiającego będzie odbierał i złomował na własny koszt zużyte tablice rejestracyjne przestrzegając procedury złomowania. Pełną dokumentację tych czynności Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
2.6. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r.
III. Warunki jakie zobowiązany jest spełnić wykonawca składający ofertę
3.1. winien wykazać się posiadaniem uprawnień do wykonywania określonej działalności, tj. posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o których w art.75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. z 2012 r., poz.1137 z późn. zm.) – kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty,
3.2. winien posiadać wiedzę i doświadczenie, dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – oświadczenie na formularzu ofertowym,
3.3. winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia – oświadczenie na formularzu ofertowym.
IV. Sposób złożenia oferty
- łączna cena podana w ofercie (brutto w PLN), określona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stanowi wynik sumowania cen poszczególnych tablic rejestracyjnych (tabela w załączniku nr 1 – oferta),
- cena poszczególnych tablic stanowi wynik mnożenia ilości przez cenę jednostkową –
wypełniona tabela w załączniku nr 1,
- cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia łącznie z kosztami dowozu do siedziby starostwa, a także kosztami odbioru i złomowania zużytych tablic.
- ofertę należy przesłać w formie pisemnej: faxem (nr 56 472 42 22) lub na adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
w terminie do dnia 27 grudnia 2013 r. do godz. 12:00.
V. Warunki umowy
Zamówienie będzie realizowane w oparciu o warunki określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Odbiorcą prawidłowo wystawionej faktury i płatnikiem będzie:
Starostwo Powiatowe
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania wyboru oferty bez dokonania wyboru i podania przyczyny.


Załączniki:
1. Załącznik nr 1- oferta
2. Załącznik nr 2 – wzór umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Banaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-12-16 15:18:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-12-16 15:20:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-01-08 08:49:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
644 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony