ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: 02 - Przyznanie nieodpłatnego prawa własności działki pod budynkami z tytułu przekazania gospodarstwa rolnego na rzecz Skarbu PaństwaDrukuj informacjęSprawa: 02 - Przyznanie nieodpłatnego prawa własności działki pod budynkami z tytułu przekazania gospodarstwa rolnego na rzecz Skarbu Państwa

Szczegóły informacji

02 - Przyznanie nieodpłatnego prawa własności działki pod budynkami z tytułu przekazania gospodarstwa rolnego na rzecz Skarbu Państwa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Geodezji i Nieruchomości

Ogłoszono dnia: 2023-02-21 10:40:17

Termin załatwienia

Do miesiąca od dnia złożenia wniosku, w sprawach gdzie będzie konieczność dokonania podziału lub rozgraniczenia nieruchomości termin może zostać przedłużony, o czym wnioskodawca zostanie poinformowany na piśmie drogą pocztową.

Osoba kontaktowa

Katarzyna Osmańska

Miejsce załatwienia

ul. Grunwaldzka 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
 

Telefon kontaktowy

56 47 42 221

Adres e-mail

lkcGyfPVcpaCBT2Ldy+paBRcGEK2oatCiiFOEeqd6iJ3otZ+7tsdYrJ5E8nUsF7+RVyisl3fmfgwOK6MHnrZMdHrCLICVJLow6aBFVpeKhtC3Xdl3SEcxOrlJpZ0KQWVRIQCbC9JUqp2e52AVfKUhdS1yb4drVn0/tDhPU5MZwGkHxKiwPNwTdaujonrXav0sa6YzI1HdT3yST0Vs0n2tw==

Sposób załatwienia

Decyzja Starosty Nowomiejskiego

Miejsce odbioru

Wydział Geodezji i Nieruchomości, ul. Grunwaldzka 3, pokój nr 2, Nowe Miasto Lubawskie
 

Wymagane Dokumenty

  • wniosek  (wzór wniosku w załączeniu),
  • oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego pracownika urzędu gminy, kopia decyzji o przekazaniu gospodarstwa rolnego na rzecz Skarbu Państwa, w zamian za świadczenia emerytalne, dopuszcza się przedłożenie oryginału dokumentu do wglądu w celu sporządzenia kopii przez pracownika załatwiającego sprawę,
  • dokumenty potwierdzające tytuł własności do budynków np. aktualny odpis z księgi wieczystej, akt notarialny, akt własności ziemi, ostateczne postanowienia o przyznaniu praw do spadku, dopuszcza się przedłożenie oryginału dokumentu do wglądu w celu sporządzenia kopii przez pracownika załatwiającego sprawę.
 

Czas realizacji

Do miesiąca od dnia złożenia wniosku, w sprawach gdzie będzie konieczność dokonania podziału lub rozgraniczenia nieruchomości termin może zostać przedłużony, o czym wnioskodawca zostanie poinformowany na piśmie drogą pocztową.

Tryb odwoławczy

Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem Starosty Nowomiejskiego w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Podstawa prawna

  • art. 6 ustawy z dnia 24.02.1989 r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o podatku rolnym,
  • Ustawa z 14.06.1960r.  Kodeks Postępowania Administracyjnego;
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie danych osobowych;
  • Rozporządzenie z dnia 27 kwietnia 2016 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) (RODO).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony