ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynków położonych w Nowym Mieście Lubawskim Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynków położonych w Nowym Mieście Lubawskim

Szczegóły informacji

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynków położonych w Nowym Mieście Lubawskim

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 170944-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-06-15 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-06-15 11:01:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego

Ogłoszono dnia: 2009-05-28 przez Alina Banaszewska

Treść:

ZMIANA OGŁOSZENIA w zakresie opisu przedmiotu zamówienia

O G Ł O S Z E N I E
1.    Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
2.   Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro.
3.   Adres strony internetowej, na której zamieszona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
4.    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składnia ofert częściowych:
CPV 09 31 00 00 – 5 Elektryczność
CPV 65 31 00 00 – 9 Przesył energii elektrycznej
4.1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynków położonych w Nowym Mieście Lubawskim wg wykazu poniżej:
a) budynek mieszkalny przy ul. Działyńskich 1A – oświetlenie – oświetlenie pomieszczeń garażowych,
b) kotłownia przy ul. Działyńskich 1B – oświetlenie kotłowni w budynku administracyjno - biurowym,
c) budynek administracyjno biurowy przy ul. Grunwaldzkiej 3 - zasilanie budynku administracyjnego,
d) budynek mieszkalny przy ul. Grunwaldzkiej 4 - oświetlenie klatki schodowej i piwnic.
4.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną oraz usługi dystrybucyjne na potrzeby własne jako odbiorca końcowy na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz przepisach wykonawczych na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy, na świadczenie usługi dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej wg zapotrzebowania poniżej:
Lp.
Adres, nr licznika
Taryfa
Moc umowna -
kW
Pobór roczny - kWh
Pobór prognozowany w ciągu 48 m-cy - kWh
1
Nowe Miasto Lubawskie,
ul. Działyńskich 1A
G11
3,5
500
500*4=2 000
2
Nowe Miasto Lubawskie
ul. Działyńskich 1B – nr licznika 11840455
C11
10,5
9 248
9248*4=36 992
3
Nowe Miasto Lubawskie, ul. Grunwaldzka 3 – nr licznika 258644
C21
64,0
78 254
78254*4=313 016
4
Nowe Miasto Lubawskie, ul. Grunwaldzka 4 – nr licznika 5703637
G11
12,5
194
194*4=776
 
RAZEM
 
 
88 196
352 784
 
·       Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
5.    Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
6.    Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia – od dnia 01 lipca 2009 r. na czas nieoznaczony zgodnie z art. 34 ust. 3 pkt 1 ustawy Pzp 
7.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
7.1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
      a)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności
            lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
7.2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
a)       Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej oraz jest właścicielem sieci dystrybucyjnej lub posiada umowę z właścicielem sieci na świadczenie usług dystrybucji (usługi kompleksowej). Wykonawca musi wykazać się posiadaniem aktualnej koncesji na obrót energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczeniem o posiadaniu obowiązującej umowy na świadczenie usługi kompleksowej zawartej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, gdy nie jest właścicielem sieci,
7.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7.4. Wymóg spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1 oraz braku podstaw do wykluczenia w oparciu o pkt 5.1. dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
7.5. Zamawiający nie dopuszcza wykonania części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, na zasadach określonych w art. 647 ¹ KC.
7.6.Ocena spełniania wymaganychwarunków zostanie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ, na zasadzie „spełnia” lub „nie spełnia” wymaganego warunku.
8.    Informację na temat wadium
Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował
kryterium cena – 100%
Cena oferty będzie oceniona wg następującego wzoru:
     C naj.
W = ----------------- x R
             C bad.  
W - wartość punktowa obliczona do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 100 pkt
C naj. - cena oferty najkorzystniejszej
C bad. – cena oferty badanej
Oferta, która uzyska największą ilość punktów liczoną według powyższego wzoru, zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejscem składania ofert jest Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).
Termin składania ofert upływa dnia 15 czerwca 2009 r. do godziny 11:00
11. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.
13. Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty za pomocą aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09 czerwca 2009 r. – nr ogłoszenia 183926-2009.
Nowe Miasto Lub. 09 czerwca 2009 r.
________________________________________________________________
O G Ł O S Z E N I E
1.    Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim,
 ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
 
2.   Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro.
 
3.   Adres strony internetowej, na której zamieszona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
 
4.    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składnia ofert częściowych:
 
CPV 09 31 00 00 – 5 Elektryczność
CPV 65 31 00 00 – 9 Przesył energii elektrycznej
4.1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynków położonych w Nowym Mieście Lubawskim wg wykazu poniżej:
a) budynek mieszkalny przy ul. Działyńskich 1A – oświetlenie – oświetlenie pomieszczeń garażowych,
b) kotłownia przy ul. Działyńskich 1B – oświetlenie kotłowni w budynku administracyjno - biurowym,
c) budynek administracyjno biurowy przy ul. Grunwaldzkiej 3 - zasilanie budynku administracyjnego,
d) budynek mieszkalny przy ul. Grunwaldzkiej 4 - oświetlenie klatki schodowej i piwnic.
 
4.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną oraz usługi dystrybucyjne na potrzeby własne jako odbiorca końcowy na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz przepisach wykonawczych na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy, na świadczenie usługi dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej wg zapotrzebowania poniżej:
Lp.
Adres, nr licznika
Taryfa
Moc umowna -
kW
Pobór roczny - kWh
Pobór prognozowany w ciągu 48 m-cy - kWh
1
Nowe Miasto Lubawskie,
ul. Działyńskich 1A
G11
2,0
500
500*4=2 000
2
Nowe Miasto Lubawskie
ul. Działyńskich 1B – nr licznika 11840455
C11
7,0
9 248
9248*4=36 992
3
Nowe Miasto Lubawskie, ul. Grunwaldzka 3 – nr licznika 258644
C21
42,0
78 254
78254*4=313 016
4
Nowe Miasto Lubawskie, ul. Grunwaldzka 4 – nr licznika 5703637
G11
11,0
194
194*4=776
 
RAZEM
 
 
88 196
352 784
 
·       Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
 
5.    Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
 
6.    Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia – od dnia 01 lipca 2009 r. na czas nieoznaczony zgodnie z art. 34 ust. 3 pkt 1 ustawy Pzp
 
7.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
7.1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
      a)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności
            lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
 
7.2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
a)       Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej oraz jest właścicielem sieci dystrybucyjnej lub posiada umowę z właścicielem sieci na świadczenie usług dystrybucji (usługi kompleksowej). Wykonawca musi wykazać się posiadaniem aktualnej koncesji na obrót energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczeniem o posiadaniu obowiązującej umowy na świadczenie usługi kompleksowej zawartej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, gdy nie jest właścicielem sieci,
7.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7.4. Wymóg spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1 oraz braku podstaw do wykluczenia w oparciu o pkt 5.1. dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
7.5. Zamawiający nie dopuszcza wykonania części przedmiotu zamówienia przy udziale
           podwykonawców, na zasadach określonych w art. 647 ¹ KC.
7.6.Ocena spełniania wymaganychwarunków zostanie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ, na zasadzie „spełnia” lub „nie spełnia” wymaganego warunku.
 
8.    Informację na temat wadium
Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował
kryterium cena – 100%
Cena oferty będzie oceniona wg następującego wzoru:
     C naj.
W = ----------------- x R
             C bad.  
W - wartość punktowa obliczona do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 100 pkt
C naj. - cena oferty najkorzystniejszej
C bad. – cena oferty badanej
 
Oferta, która uzyska największą ilość punktów liczoną według powyższego wzoru, zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą.
 
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejscem składania ofert jest Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).
Termin składania ofert upływa dnia 15 czerwca 2009 r. do godziny 11:00
 
11. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
12. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.
 
13. Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
14. Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty za pomocą aukcji elektronicznej.
 
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
 
Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28 maja 2009 r. – nr ogłoszenia 170944-2009.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Banaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-28 12:19:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-28 12:20:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-22 14:16:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1155 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony