ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Budowa drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik (długość 3,187 km)”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Budowa drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik (długość 3,187 km)”

Szczegóły informacji

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Budowa drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik (długość 3,187 km)”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 191318-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-06-24 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-06-24 12:01:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 16 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2009-06-15 przez Alina Banaszewska

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
na usługę
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji
„Budowa drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa
na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik (długość 3,187 km)”
 

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1 , 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, tel. 056/472 42 20 fax. 056/472 42 22, e-mail: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

2.Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych

3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski

4.Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
4.1Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji „Budowa drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Kurzętnik (długość 3,187 km)”
4.2Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji prowadzone będą w oparciu o Warunki Kontraktu obejmujące „Warunki Ogólne”, które stanowią część „Warunków kontraktu na budowę”, pierwsze wydanie 1999, opublikowanych przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils (FIDIC) – Miedzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów, oraz „Warunki Szczegółowe” , które zawierają poprawki i uzupełnienia do tych Warunków Ogólnych. Wartość ofertowa robót wynosi netto 3 991 246,85 zł Projekt umowy z Wykonawcą robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
4.3Zakres czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje :
a)w trakcie realizacji robót budowlanych : 
prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane;
uczestniczenie w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy Robót terenu budowy;
prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych i dokumentacją projektową;
monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z harmonogramem robót,
kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;
podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w umowie z Wykonawcą Robót;
ścisłą współpracę z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego;
czuwanie nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska,
opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym z podaniem skutków (koszt i czas) – zgodne z Prawem Zamówień Publicznych
nadzorowanie wykonywania ewentualnych robót dodatkowych;
kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów;
stały nadzór badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót;
zlecanie Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości;
zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów w laboratorium drogowym w Olsztynie lub Bydgoszczy (minimalny zakres badań obejmuje sprawdzenie osiągnięcia parametrów technicznych wymaganych dla nasypów, koryta ziemnego drogi, warstwy odsączającej, podbudowy, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej oraz badanie nośności nawierzchni drogi);
sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, itp.;
zlecanie sporządzenia wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy;
weryfikowanie „rysunków powykonawczych” sporządzanych przez Wykonawcę Robót;
dokonywanie obmiaru wykonanych robót;
odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;
sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady.
przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
sporządzenie protokołów potwierdzających wykonanie robót
sprawdzenie miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót i wystawienie Przejściowego Świadectwa Płatności;
powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy;
rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Robót i przedstawienie stanowiska w odniesieniu do nich;
rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;
wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacja projektu wymaganych przez Zamawiającego;
udział w przygotowaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego;
dostarczanie informacji dotyczącej postępu prowadzonych robót,
kontrolowanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych;
sprawdzanie poprawności uprawnień i ich aktualności (przynależność do izby, ubezpieczenie) kierownika budowy;
wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem w Dzienniku budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub Pozwoleniem na budowę
decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;
zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót
decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu;
wnioskowanie o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;
wnioskowanie o zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie;
wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót;
wnioskowanie o zlecenie wykonania robót dodatkowych,
akceptowanie propozycji Wykonawcy Robot dotyczącej zmiany Kierownictwa Wykonawcy Robót (na inne niż wskazane w ofercie Wykonawcy Robót),
akceptowanie przedstawionego przez Wykonawcę Robót Harmonogramu Robót
b)po zakończeniu robót budowlanych :
nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad;
poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę Robót wad;
wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji
sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów;
dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót;
c)w związku z rozliczeniem Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 :
zapewnienie Zamawiającemu, na każdym etapie realizacji inwestycji, wszelkiej niezbędnej pomoc w zakresie zarządzania projektem, zgodnie z wymogami umowy dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego .
ocenianie i zatwierdzanie postępu prac oraz wystawianie przejściowych świadectw płatności
dostarczanie Zamawiającemu informacji niezbędnych do sporządzenia raportów, rozliczeń, sprawozdań i informacji na etapie realizacji inwestycji w formie wymaganej przez Instytucję Zarządzającą/Wdrażającą RPO WM
4.4Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje :
a)Roboty przygotowawcze i rozbiórki, w tym :
roboty pomiarowe z pomiarem geodezyjnym powykonawczym
rozebranie chodników i betonowej rampy
rozebranie nawierzchni
karczowanie drzew i karpiny
rozebranie przejazdów drogowych w linii jednotorowej ze zdjęciem torów
b)Roboty ziemne obejmujące :
formowanie i zagęszczanie nasypów z umocnieniem skarp
korytowanie
wykonanie warstwy odsączającej
wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego
wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego
c)Wykonanie chodników ze ścieżką rowerową
wykonanie koryta
wykonanie warstwy odsączającej
wykonanie podbudowy betonowej
ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej (POLBRUK)
ustawienie krawężnika na ławie z oporem
ustawienie obrzeża betonowego na ławie betonowej z oporem
d)Wykonanie jezdni a w tym :
mechaniczne frezowanie nawierzchni
naprawa uszkodzeń po usuwanych drzewach
wykonanie koryta na poszerzeniach
wykonanie warstwy odsączającej
Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy
dozbrojenie krawędzi jezdni na poszerzeniach
wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 9warstwa wiążąca)
wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej
e)wykonanie pobocza utwardzonego
f)ustawienie przy jezdni krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem
g)wykonanie zjazdów z POLBRUKU z ułożeniem przepustów pod nimi oraz podniesienie istniejących zjazdów do wysokości nowej nawierzchni
h)Wykonanie ścieku przy krawędzi jezdni z POLBRUKU oraz ułożenie ścieku z prefabrykatu trójkątnego z wykonaniem odwodnienia drogi (studzienki, przykanaliki, rowy)
i)przebudowa przepustów pod drogą
j)roboty wykończeniowe obejmujące :
remont cząstkowy nawierzchni z kostki POLBRUK
wykonanie schodów betonowych na boisko
montaż poręczy-balustrad przy chodniku
regulacja ogrodzenia
wymiana oznakowania pionowego (montaż oznakowania pionowego) zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu
wykonanie oznakowania poziomego
4.5Szczegółowy zakres nadzorowanych robót przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ przedmiar robót.
kod CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
Przedmiotem zamówienia jest usługa
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych

5.Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

6.Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie realizacji zadania – z chwilą przekazania placu budowy Wykonawcy Robót (planowany termin przekazania placu budowy III kw. 2009r.)
Czas realizacji robót budowlanych - 5 kwartałów (od III kw.2009r. do III kw. 2010r.). Zakończenie realizacji robót budowlanych do 30 września 2010 r.
Okres gwarancji dla robót budowlanych – 36 miesięcy od odbioru końcowego.

7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Zgodnie z art. 22 Ustawy – Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu :
a)Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia.
b)Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych (drogowych) o specyfice odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i wykaże się co najmniej 1 wykonaną rzetelnie pracą w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Fakt rzetelnego wykonania pracy potwierdzi recenzjami od inwestorów,
c)Wykonawca dysponuje osobami o odpowiednich uprawnieniach do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Minimalny zakres posiadanych uprawnień to uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg.
d)W przypadku udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia lub sprzętu przez inne podmioty należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób lub sprzętu,
e)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń (pkt VI SIWZ),
zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów
musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

8.Informacje na temat wadium
W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia przez Wykonawców wadium.

9.Kryteria oceny ofert i ich znaczenia
Kryterium oceny ofert jest
cena 100 %

10.Miejsce i termin składania ofert
Miejscem składania ofert jest Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lub.
ul. Rynek 1,
13-300 Nowe Miasto Lub.
Pokój nr 16 (sekretariat)
W terminie do dnia 24 czerwca 2009r. do godz. 12:00

11.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni . Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

13.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6

16.Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy współudziale środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013

Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15 czerwca 2009 r. – nr ogłoszenia 191318-2009.


Nowe Miasto Lubawskie, 15.06. 2009 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Banaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-16 09:36:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-16 09:57:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-30 15:41:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
996 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony