ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 mDrukuj informacjęSprawa: Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m

Szczegóły informacji

Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Środowiska i Rolnictwa

Ogłoszono dnia: 2022-06-07 11:38:43

Termin załatwienia

Wydanie zaświadczenia o złożeniu wniosku o rejestrację do 7 dni. Wpis do rejestru do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Osoba kontaktowa

Adriana Furmanek

Miejsce załatwienia

ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój - 17, 18, 19 (pierwsze piętro)

Telefon kontaktowy

56 47 242 18

Adres e-mail

TXapyzwS5QhOs06ePpDwxGAQOVytgO279GsbyM+bR3nrraSuLYV7aU0WA28823iz3vMHiTPyV52v4HC/AOqGneuKZHpvzXkMQWXoGzjNqTsJfXiv2prpiJOzLOj246buHw8cRmIxDSI8XInVBuuUaQ==

Miejsce odbioru

ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój - 17, 18, 19 (pierwsze piętro)

Wymagane Dokumenty

Wniosek o rejestrację można złożyć w postaci elektronicznej korzystając z aplikacji Konto Interesanta dostępnej pod adresem internetowym: https://interesant.reja24.gov.pl/login.

Czas realizacji

Wydanie zaświadczenia o złożeniu wniosku o rejestrację do 7 dni. Wpis do rejestru do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Opłaty

  • opłatę w kwocie 80 zł pobiera się za rozpatrzenie wniosku o rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego, zmianę danych w rejestrze i wydanie dokumentu rejestracyjnego, wydanie wtórnika dokumentu rejestracyjnego,
  • opłatę w kwocie 60 zł pobiera się za rozpatrzenie wniosku o rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego dla jednostek zarejestrowanych na podstawie dotychczasowych przepisów,
  • opłatę w kwocie 15 zł pobiera się za rozpatrzenie wniosku o wydanie odpisu lub wyciągu z rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
Opłaty należy wnieść na rachunek Powiatu Nowomiejskiego nr 81 1020 3583 0000 3102 0051 0859.

Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o dł. do 24 m.
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
  • rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 17 kwietnia 2020 r.
    w sprawie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
  • rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie wysokości opłat związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
  • rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 15 stycznia 2020 r.
    w sprawie sposobu prowadzenia rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
  • rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 30 września 2019 r. w sprawie powierzenia prowadzenia rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m i administrowania nim.
« powrót do poprzedniej strony