Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m - 7.06.2022Drukuj informacjęSprawa: Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m - 7.06.2022Szczegóły informacji
Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m - 7.06.2022
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Środowiska i Rolnictwa
Ogłoszono dnia: 2022-06-07 11:38:43
Termin załatwienia
Wydanie zaświadczenia o złożeniu wniosku o rejestrację do 7 dni. Wpis do rejestru do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
Osoba kontaktowa
Adriana Furmanek
Miejsce załatwienia
ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój - 17, 18, 19 (pierwsze piętro)
Telefon kontaktowy
56 47 242 18
Adres e-mail
TfCxh9VjGGHb8lh9wMfofURYsP1M5OImkbxExlwBkHP1ddPlJxcHDizlhFuZQJEx8mE00W8qqbQnfo4Yr3RSD8I0NpSuF0CYENPpKMvQ3AMfa9kazh3/omznT4M6BKZxxrtXK6nn+pKIFJVltq93dA==
Miejsce odbioru
ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój - 17, 18, 19 (pierwsze piętro)
Wymagane Dokumenty
Wniosek o rejestrację można złożyć w postaci elektronicznej korzystając z aplikacji Konto Interesanta dostępnej pod adresem internetowym: https://interesant.reja24.gov.pl/login.
w postaci papierowej korzystając z formularzy znajdujących się na stronie:
Czas realizacji
Wydanie zaświadczenia o złożeniu wniosku o rejestrację do 7 dni. Wpis do rejestru do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
Opłaty
- opłatę w kwocie 80 zł pobiera się za rozpatrzenie wniosku o rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego, zmianę danych w rejestrze i wydanie dokumentu rejestracyjnego, wydanie wtórnika dokumentu rejestracyjnego,
- opłatę w kwocie 60 zł pobiera się za rozpatrzenie wniosku o rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego dla jednostek zarejestrowanych na podstawie dotychczasowych przepisów,
- opłatę w kwocie 15 zł pobiera się za rozpatrzenie wniosku o wydanie odpisu lub wyciągu z rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
Opłaty należy wnieść na rachunek Powiatu Nowomiejskiego nr 81 1020 3583 0000 3102 0051 0859.
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o dł. do 24 m.
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
- rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 17 kwietnia 2020 r.
w sprawie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m, - rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie wysokości opłat związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
- rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 15 stycznia 2020 r.
w sprawie sposobu prowadzenia rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m, - rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 30 września 2019 r. w sprawie powierzenia prowadzenia rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m i administrowania nim.